martes, 14 de febrero de 2012

L'origen

L'origen de tot plegat va ser força clandestí. En la intimitat de casa i en la immensitat de la xarxa, amagada rera una màscara, vaig anar alimentant una afició que mica en mica ha deixat de ser secreta, a mesura que m'ha permès aprendre coses noves, donar sortida a la creativitat, créixer a nivell personal i, sobretot, conèixer moltes persones apassionants. He visitat botigues, he fet cursos, he participat en trobades llanaires i he compartit moltes estones amb artesanes i blocaires i, fruit de tot plegat, m'ha animat a fer un pas endavant amb aquest nou projecte que vol continuar i complementar allò que vaig iniciar tímidament fa poc més d'un any sota la firma imaginària d'Ari Togores.

Printània vol ser l'espai per donar sortida a les meves creacions i sobretot, per difondre els tallers de ganxet que des de fa uns mesos estic impartint en diferents espais. Així doncs, si us interessa qualsevol producte, voleu aprendre a fer ganxet o voleu organitzar un taller, només m'ho he de fer saber enviant-me un correu a printaniatallers@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario